شنبه 10 تير 1391برچسب:, :: 14:39 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

تبلیغات اینترنتی وقتی مفیدتر بوده و بازدهی بیشتری خواهد داشت که به جذاب ترین شکل ممکن طراحی شده باشد ، ضمن این که از حجم مناسبی هم برخوردار باشد چراکه بیش از نیمی از کاربران حتی چندثانیه را برای بازشدن یک تبلیغ کوچک وقت صرف نمی کنند. به همین منظور است که بیشتر طراحان وب و همچنین مدیران برای افزایش کارآیی و بازدید سایت خود معمولا از تصاویر با حجمی کمتر بهره می برند ، البته به این نکته هم توجه دارند که این حجم کم باعث کاهش کیفیت و جذابیت تصاویر تبلیغاتی نشود. فرمت GIF معمولا برای تبلیغاتی که در وب سایت ها رواج دارند می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد ؛ این فرمت هم کیفیت مناسبی در ترکیب بندی رنگ ها دارد و هم این که به تناسب از حجم پائین تری هم بهره می برد ضمن این که با تقریبا تمامی مرورگرها ، سیستم عامل ها و به طور کلی کلیه نرم افزارها سازگاری دارد.
برای طراحی یک بنر تبلیغاتی ساده نیاز نیست از نرم افزارهای آن چنانی استفاده شود و بسیاری نرم افزارهای ساده هم می تواند راه گشا باشد.
Bannershop GIF Animator یکی از این نرم افزارهاست که علاوه بر قابلیت های کلی که در اکثر نرم افزارها هم موجود است به ساده ترین شکل ممکن کاربر را در طراحی یک بنرجذاب اما ساده و سبک یاری می دهد. این نرم افزار که از فرمت GIF به طور کامل پشتیبانی می کند قادر است تا به صورت پیشرفته عمل ویرایش را انجام دهد. همچنین قادراست تا با بهینه سازی تصاویر به میزان قابل توجهی در حجم صرفه جویی کند در حالی که به هیچ وجه کاهشی در کیفیت مشاهده نشود ؛ بسیاری از مراحل عملکرد این ابزار به صورت Wizard طراحی شده که همین مورد هم کمک زیادی در آسان بودن کار با نرم افزار خواهد داشت. Bannershop GIF Animator از واسط کاربری بسیار جذابی هم بهره می برد ؛ نکته قابل توجه در مورد این نرم افزار سازگار و هماهنگی خاص با نرم افزارهای قدرتمندی نظیر Corel Draw و Adobe Illustrator است که کار را برای حرفه ای های گرافیک هم آسان می سازد. برای این نرم افزار قابلیت های متفاوتی تعریف شده است که هریک از آن ها به نتیجه کار کمک می کنند ، کار تعریف حرکات و جا به جایی ها در یک انیمیشن GIF به سادگی هرچه تمام تر انجام می شود و به هیچ وجه نیازی به آموزش خاص نخواهد داشت؛ کاربرانی که هم می خواهند از این فرمت بهره ببرند و هم این که اطلاعات زیادی از نحوه کار با این گونه فرمت های و نحوه طراحی آن ها را ندارند Bannershop GIF Animator که نسخه 5 آن به تازگی ارائه شده می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار

Bannershop GIF Animator v5.1.2.0 :
- سهولت در بهره گیری از
نرم افزار
- عدم نیاز به آشنایی در زمینه طراحی و متحرک سازی
- سازگار کامل برای ساخت و ویرایش فرمت
GIF
- طراحی انواع
بنرها ، دکمه های متحرک ، پس زمینه ها و تصاویر مترحک
- بهینه سازی تصاویر برای کاهش حجم
- سازگاری با فرمت های مختلف تصویری
- قابلیت های لازم برای ویرایش کامل یک تصویر
- تبدیل یک عکس برای استفاده در وب سایت
- سازگار با نرم افزارهایی نظیر
Corel Draw و
Adobe Illustrator
- امکان ایجاد کدهای HTML به صورت اتوماتیک
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و
ویندوز محبوب 7
- و ...

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, :: 22:42 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

دانلود Active@ File Recovery Corporate v8.2.0.0 بازیابی مطمئن فایل ها

بازیابی فایل ها همیشه یکی از نکات کلیدی برای کاربران سیستم های رایانه ای است. همیشه اشتباهات بخشی از کار است و مطمئنا این مشکلات برای بیشتر ما کاربران رخ خواهد داد. وقتی ما مطمئن باشیم که همیشه نرم افزارهایی هستند که می توان به آن ها دل بست تا اگر فایلی به اشتباه پاک شد بتوان آن را بازیابی نمود کار با رایانه ها به طبع آسان تر و البته مطمئن تر خواهد شد. Active@ File Recovery یکی از همین مطمئن ترین نرم افزارهاست ؛ ابزاری ساده اما قدرتمند که با پشتیبانی از سیستم فایل های مختلف و انواع هارددیسک ها و با سرعت بسیار مناسب قادر است تا بخش های مختلف یک حافظه را اسکن و اگر فایلی از قبل پاک شده است بازیابی کند.
بازیابی فایل هایی که به صورت معمولی حذف شده اند یعنی ابتدا در سطل آشغال ویندوز قرار گرفته اند و سپس پاک شده اند ، فایل هایی که به صورت کامل با دکمه های Shift+Delete حذف شده اند و یا حتی درایوهایی که فرمت گردیده اند در زمره منوهایی هستند که در این ابزار به آن اهمیت ویژه ای داده شده است. کار کردن با Active@ File Recovery به سبب واسط کاربری ساده اما جذابش فوق العاده آسان است ، تنها کمی زمان نیاز است تا کاربر بتواند فایل هایی که پاک شده اند را بازیابی کند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Active@ File Recovery:
- پشتیبانی از انواع سیستم فایل ها
- پشتیبانی از انواع هارددیسک ها
- پشتیبانی از فلش دیسک ها
- استفاده از حالت معمولی و پیشرفته برای جست وجو فایل های پاک شده
- بازیابی فایل ها به واسطه نام اصلی
- پشتیبانی از تمامی فرمت های حذف شده ، مخفی شده ، رمزگزاری یا فشرده شده
- سرعت بالا در اسکن دیسک
- امکان بازیابی اطلاعات فرمت شده
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, :: 1:46 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

خیلی وقته به این وبلاگ سر نزدم فکر می کردم هیچ کس نمیاد

اما وقتی اومدم دیدم تعداد عضو هام بالا رفته، تاریخ عضو ها رو که دیدم تعجب کردم ، آخریش واسه دیروزه

بعد کامنت ها رو دیدم......

اگر محتوای این وبلاگ خوبه یه کامنت بذارید تا دوباره دل گرم بشم و شروع کنم آپدیت کردم

یا علی



پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:, :: 16:23 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

دانلود نرم افزار رتوش تصاویر قدیمی - Retouch Pilot 3.2.0

 

Retouch Pilot یک نرم افزار بسیار جالب و سودمند است که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا عکس های کهنه و قدیمی اسکن شده خود را که گوشه ای از آنها خراب یا پاره شده است را به راحتی و در عرض چند دقیقه بدون داشتن دانش گرافیکی به حالت اولیه خود بازگردانیده و آن را ذخیره نمایید.
این نرم افزار بعد از نصب یک تور آموزشی جالب نیز دارد که شما را در راهبرد هرچه بهتر نرم افزار یاری خواهد کرد.
همچنین یکی از ابزار جالب این نرم افزار ابزار گریم می باشد که با استفاده از آن می توانید بر روی صورت عکس های خود گریم های مختلف اعمال نمایید و به عبارت دیگر آنها را رتوش نمایید.
نرم افزار حاضر حجم بسیار کمی داشته و به سادگی قابل نصب در ویندوزهای مختلف از جمله ويستا می باشد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Retouch Pilot 3.2.0 :

- بسیار کم حجم با نصب سریع و آسان
- پشتیبانی از انواع ویندوز ها از جمله ویندوز ویستا
- دارای تور آموزشی تصویری جهت راهبرد آسانتر
- محیط ساده و کاربرپسند نرم افزار
- نصب پلاگین ویژه نرم افزار بر روی فتوشاپ
- امکان ذخیره عکس های ترمیم شده در فرمت هایی چون JPG,TIFF,BMP و ...
- رتوش هوشمند عکسها به صورت کاملا ساده
- ابزار متنوع جهت انجام عملیات رتوش
- ابزار ویژه ی اعمال جلوه های آرایشی بر روی صورت
- و...



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, :: 1:0 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

قفل کردن کامپیوتر در زمان های دلخواه با Lock My PC v4.9

 

Lock My PC یک ابزار کارآمد با کاربردی آسان می باشد که با استفاده از آن می توانید با چند کلیک کامپیوتر خود را قفلکنید. این برنامه با مسدود کردن ورودی اصلی سیستم از دستکاری افراد متفرقه جلوگیری میکند.
هنگامی که شما پشت سیستم خود نیستید برنامه با فقل کردن کنترل هایی مانند کیبورد , ماوس , CDRom , DVDRom و صفحه نمایش اجازه هرگونه دستکاری را از افراد دیگر می گیرد و هیچ کسی بدون رمز عبور قابلیت دسترسی به سیستم شما را ندارد. یکی از قابلیت های عالی این برنامه آن است که اگر کسی پسورد های مختلفی را برای دسترسی به سیستم وارد کند،این برنامه آنها را ذخیره کرده و شما با دیدن آنها میتوانید بفهمید پسوردتان چقدر قابل حدس زدن هست! دیگر ویژگی های این نرم افزار سبک و کاربردی را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

 بعضی از ویژگی های نرم افزار Lock My PC :
- فقل خودکار هنگام بیکاری سیستم بعد از مدت زمانی معین
- شیوه عمل کرد آسان و امن برنامه
- قابلیت تعریف چند کاربر با چند رمز عبور
- امکان فقل درب CD Rom و DVD Rom
- قابلیت خاموش کردن خودکار سیستم هنگامی که سیستم بیش ا ز حد در حالت فقل باشد
- و چندین عملکرد کارآمد دیگر …

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 2 شهريور 1390برچسب:, :: 20:19 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

بازیابی حرفه ای تصاویر حدف شده توسط Photo Recover Center 1.8.0.1941

Photo Recover Center نرم افزاری بسیار حرفه ای در ضمینه بازگردانی تصاویر آسیب دیده و یا حذف شده از انواع رسانه های ذخیره سازی می باشد. سرعت عمل و دقت بالا از ویژگی های نرم افزار Photo Recover Center می باشد. امیدواریم مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


یک شنبه 26 تير 1390برچسب:, :: 15:58 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

برطرف كردن محدوديت ساپورت رم 4 گيگابايتي به بالا در ويندوزهاي 32 بيتي

مطمئنا امروزه اکثر افراد ترجیح می دهند تا به جای استفاده از ویندوز های Xp و Vista از ویندوز فوق العاده محبوب و عالی 7 (سون) که دارای دو نسخه ی 32 بیتی و 64 می باشد استفاده نمایند. اما شاید یکی از مشکلات کاربران این سیستم عامل استفاده ی محدود از حافظه ی Ram سیستم در نسخه ی 32 بیتی این ویندوز باشد که باعث می شود افراد نتوانند  از تمام حافظه ی رم خود استفاده نموده و بعضا در اجرای برنامه های سنگین خود که نیاز به حافظه ی موقت زیادی داشته دچار مشکل شوند. حال شاید با خود بگویید با استفاده از نسخه ی 64 بیتی به راحتی می توان این مشکل را نیز برطرف ساخت اما بعضا در صورت ارجینال بودن ویندوز یا نبود نسخه های کامل و بی نقص 64 بیتی سایر نرم افزارها این روش نیز مشکل را برطرف ننموده و شاید مشکلات دیگری را نیز ایجاد نمایید. اما اکنون باز هم گروه PCSEVEN به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن به راحتی می توانید از تمام حافظه ی Ram سیستم خود در نسخه های 32 بیتی ویندوز سون استفاده نمایید و مجبور به استفاده ی محدود و نهایتا 2 گیگابایت از رم خود نشوید. Windows 7 (32-bit) Patch to Support 4 GB or 8 GB RAM  که برای اولین بار در میان وب سایت های فارسی زبان توسط PCSEVEN در اختیار کاربران قرار گرفته است یک پچ کم حجم و مفید می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی و تنها با چند کلیک ساده از تمام حافظه ی رم خود در نسخه های 32 بیتی ویندوز سون استفاده نموده و از سرعت سیستم خود لذت برید.

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, :: 22:52 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

نسخه نهایی مرورگر محبوب و قدرتمند Mozilla FireFox 5.0.1

 

Mozilla FireFox 5.0.1 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود  فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

 تغییرات اعمال شده در   Mozilla FireFox 5.0.1 :


-افزودن پشتیبانی از انیمیشنهای CSS

-بهبود در اجرای کدهای جاوا اسکریپت ،بهره وری از حافظه و بازدهی کلی در شبکه اینترنت

-بهبود پشتیبانی از استانداردهای HTML5،XHR،MathML،SMIL

-بهبود پشتیبانی از غلط یاب املایی برای مناطق بیشتر

-بهبود محیط رومیزی برای کاربران لینوکس

-بارگذاری محتوای دارای WebGL دیگر زمان طولانی را در برنمی‌گیرد.

-اختصاص زمان تایم اوت مشخص برای تب هایی که در بکگراند بوده و باعث کاهش بازدهی مرورگر می شوند.

-در کانال مخصوص توسعه فایرفاکس ،بروز رسانی های آزمایشی بصورت خودکار از روی مرورگر حذف می‌شود.

دانلود در ادمه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, :: 21:51 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

یافتن متون تکراری در فایلهای تکست و داک RL Vision Dupli Find v6.1

 

RL Vision Dupli Find نام نرم افزاری است کاربردی که وظیفه ی آن یافتن خطوط تکرار شده در فایلهای متنی ، اکسل و اسناد ورد می باشد . حتما تا به حال هنگام کار با اسناد خود به این فکر افتاده اید که آیا یک متن را دو یا چند بار تکرار کرده اید یا خیر و احتمالا تنها راهی که پیش رویتان بوده خواندن دوباره کل نوشته بوده است . از این پس با در اختیار داشتن این برنامه می توانید به سادگی هر چه تمام تر از متن های تکرار شده در اسناد خود آگاهی یابید . این نرم افزار از توابع مختلفی برای یافتن داده های دوتایی برخوردار است که می تواند شما را در رسیدن به نتیجه ای بهتر یاری نماید .

علاوه بر قابلیت یافتن متون می توانید از نرم افزار RL Vision Dupli Find برای استخراج ایمیل ها از منابع مختلف ، چسبانیدن چندین فایل متنی در قالب یک فایل یکتا و تبدیل از یونیکس و مکینتاش به فرمت های متنی DOC و textfile ویندوز استفاده کنید .

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, :: 22:4 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

Abrosoft FaceMixer 3.0.1 نرم افزار چهره سازی

Abrosoft FaceMixer 3.0.1 نرم افزاری فوق العاده برای ساخت چهره ای از درهم آمیختن چند تصویر مختلف می باشد. یکی از ویژگی های این برنامه تشخیص چهره به صورت هوشمندانه است. شما به آسانی قادر خواهید بود تا چند چهره را در یک تصویر متعادل با یکدیگر میکس کرده و هزاران ترکیب غیر واقعی از چهره هایی با سن، نژاد و جنس های مختلف ایجاد کنید.

FaceMixer از بهترین سرعت سخت افزار برای تخمین چهره های گوناگون و ترکیب سریع آن ها در کمترین زمان ممکن استفاده می کند. FaceMixer از اغلب فرمت های تصاویر مانند: BMP, JPEG, TIFF, PNG, GIF, TGA, PCX و فرمت های alpha پشتیبانی می کند، بنابراین قادر خواهید بود تا تصاویر گرفته شده توسط  webcam یا هر دستگاه ویدیویی دیگر را نیز به عنوان ورودی این برنامه استفاده کنید. همچنین شما می توانید چهره های ویرایش شده را در Face Library ذخیره کنید تا به آسانی برای ترکیب های دیگر آن ها را بکار برید.

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 18:53 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

PGWARE PCMedik 6.7.4.2011

 

PGWARE PCMedik 6.7.4.2011 بسياري از کاربران رايانه از هنگ کردن متوالي سيستم و کند شدن سرعت رايانه رنج مي برند . بيشتر افراد به محض احساس چنين علائمي در رايانه خود اقدام به نصب مجدد ويندوز مي نمايند . اين عمل در بسياري مواقع جواب مي دهد اما هميشه نبايد انتظار داشته باشيم که با نصب ويندوز جديد همه ي نقص ها برطرف مي شوند . در اين مواقع بايد از نرم افزارهاي بهينه سازي و تعمير سيستم کمک گرفت . کار اين نرم افزار قدرتمند همانطور که از نام آن پيداست برطرف کردن نقص هاي رايانه و هنگ هاي متوالي آن و به طور کلي تعمير رايانه مي باشد . اين برنامه با ظاهر ساده و آسان خود تمام كارها را به طور اتوماتيک انجام مي دهد . نيازي به تغيير در قطعات سخت افزاري نيست . با کمک گرفتن از اين نرم افزار قدرتمند هنگ هاي متوالي رايج رايانه را براي هميشه از ياد خواهيد برد .PGWARE PCMedik امروزه يکي از قدرتمند ترين نرم افزارها در زمينه ي بهينه سازي،رفع مشکلات رايانه,رفع هنگ هاي متوالي ويندوزو... به حساب مي آيد . با تنظيماتي که اين برنامه در اختيارتان قرار مي دهد مي توانيد سرعت و کارايي رايانه تان را چند برابر افزايش دهيد. حجم اين نرم افزار بسيار مناسب براي دانلود همه ي کاربران مي باشد .

قابلیت های کلیدی نرم افزار  PGWARE PCMedik 6.7.4.2011 :

    * بهینه سازی رجیستری ویندوز به راحتی هرچه تمام تر
    * محیط گرافیکی زیبا و کابرپسند
    * بدون نیاز به دانش فنی در زمینه نرم افزار
    * افزایش سرعت ویندوز با اعمال تغییرات
    * رفع خطاها و کرش شدن های بی دلیل سیستم
    * ایجاد تغییرات مفید مستقیم در رجیستری ویندوز
    * بهبود عملکرد حافظه ی سیستم
    * آنالیز عمیق و قدرتمند سیستم برای یافتن مشکلات
    * رفع مشکلات یافته شده در بخش آنالیز
    * ایجاد تغییرات خودکار در سیستم با توجه به توانای کامپیوتر
    * امکان از بین بردن سریع مشکلات نرم افزاری
    * هماهنگ سازی بهتر بین سخت افزار و نرم افزار
    * سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 18:14 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

انجام کارهای تکراری با استفاده از Easy Macro Recorder 4.1

 

Easy Macro Recorder یک نرم افزار بسیار کاربردی می باشد که به می تواند با ضبط اعمال شما در ویندوز، آن اعمال را به مقدار بی نهایت تکرار کرده و شما را از شر کارهای خسته کننده و تکراری خلاص کنید. قابلیت این نرم افزار به این صورت عمل می کند که برنامه در ابتدا تمامی فعالیت های موس و کیبورد شما را کنترل و ضبط کرده و آن ها را به صورت یک فایل با فرمت نرم افزار ذخیره می کند. سپس با استفاده از همان فایل می توانید به مقدار بی نهایت کارهایی را که انجام داده اید را تکرار کرده و خود تنها نظاره گر این اعمال باشید. کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و با منوی بسیار ساده و البته امکانات جالب آن، می توانید بدون دانست دانش برنامه نویسی از آن استفاده کنید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دو شنبه 13 تير 1390برچسب:, :: 22:5 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

محافظت کردن از فایلهای سری docLock 1.0.1.278

همه ی ما اطلاعات و فایلهایی بر روی کامپیوتر خود ذخیره داریم که دسترسی نداشتن سایرین به آنها اهمیت ویژه ای برایمان دارد . اطلاعاتی نظیر اسناد اقتصادی ، تصاویر و ویدیوهای شخصی ، اطلاعات پزشکی و … از جمله ی داده هایی هستند که حفاظت از آنها نیاز به استفاده از ابزارهای پیشرفته امنیتی دارد .
docLock یکی از قدرتمندترین و بهترین گزینه های موجود پیش روی شماست که با استفاده از آن می توانید به سادگی فایلها و یا فولدرهای مورد نظر خود را به وسیله ی پسورد محافظت کرده و احتمال دستیابی افراد غیر را به اطلاعات موجود در آنها به صفر برسانید . این نرم افزار با در اختیار داشتن یک اینترفیس کاربرپسند شما را از  داشتن هرگونه مهارت نرم افزاری بی نیاز می سازد . با بهره گیری از فناوری Drag & Drop می توانید فایلهای مورد نظر خود با تنها کشیدن و رها کردن در محیط برنامه به صورت رمزگذاری شده در آورده و ایمن سازید .
docLock که تنها ۵ مگابایت حجم دارد تا ۲۰ برابر کوچک تر از نرم افزارهای مشابه می باشد که یکی از ویژگی های آن به شمار می آید . یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار امکان ساخت نسخه پرتابل از آن می باشد . با این امکان شما می توانید به سادگی فایلهای رمزگذاری شده خود را بر روی فلش مموری ها و حافظه های قابل حمل نیز کپی کرده تا در هر مکانی که می خواهید آنها را بازگشایی کنید .

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


جمعه 10 تير 1390برچسب:, :: 22:30 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

مشاهده فیلم های DVD بر روی موبایل با CloneDVD mobile 1.7.2.2 Beta

 

CloneDVD mobile یک نرم افزار حرفه ای تبدیلگر می باشد که قابلیت تبدیل سریع و آسان فیلم های DVD شما به فرمت های قابل اجرا در موبایل ها مانند Sony PSP, Apple iPod Video, iAudio X5, Creative Labs ZEN Vision و … را دارا می باشد. همچنین شما می توانید فیلم های دی وی دی خود را به فرمت های مختلف دیگری چون DivX, XviD, AVI, MP4 نیز تبدیل نمایید. با استفاده از این نرم افزار می توانید فیلم ها یا سریال های مورد علافه خود را در هر زمان و هر مکان بر روی موبایل خود مشاهده کنید. همچنین این نرم افزار دارای یک ابزار حرفه ای و خاص برای بالا بردن کیفیت فیلم ها به صورت قابل لمس نیز می باشد.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, :: 21:16 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

دانلود نرم افزار- Tel Book v2

برنامه ی Tel Book v2 این امکان را به شما می دهد که بتوانید علاوه بر نگهداری شماره های شخصی خود ، عکس آنها را هم ذخیره کنید یا عکس را ویرایش کنید مانند سیستم تلفن های همراه که این امکان را به شما دوستان عزیزم می دهد.این برنامه را خودم با زبان شیرین ویژوال بیسیک نوشتم و اگر جایی احساس کردی ضعف دارد خوشحال می شوم بگویید تا مشکلاتش را رعف کنم.

ویژگیهای بارز این نرم افزار:

-انتخاب عکس برای هر فرد

-گذاشتن رمز برای شماره ها

-چاپ شماره ها

-ویرایش اطلاعات

و...

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, :: 20:2 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

ساخت منوهای زیبا فلش توسط , ۱۲۳Flash Menu v4.2.0.1615

این برنامه محصول شرکت Dreamingsoft میباشد و برای ساخت منوهای زیبا فلش با ( ۱۲۳Flash Menu v4.1.5.1400 ) یک برنامه حرفه ای برای طراحی انواع فلشهای زیبا که شما میتوانید پروژهای خود را بسازید و یا اگر ایده و طرحی در ذهن شما نیست میتوانید از گالری و تمپلیت های موجود یکی را انتخاب و با صرف کمتر از یک ساعت منوی دلخواه خود را بسازید و در پاینان میتوانید آن را با فرمت xml خرو جی بگیرید این برنامه در بین رقبای خود بهترین به حساب میاآید و توانایی انتخاب رنگ  اندازه و حالت های متحرک فلش درعین حال سبک را دارا می باشد .

ویژگیهای بارز این نرم افزار:

- بیش از ۱۰۰ قالب آماده برای ساخت منو
- توانایی ایجاد تغییرات در منوها مانند رنگ ، اندازه ، حالت ، فونت نوشته ها و …
- پشتیبانی از فرمت XML
- توانایی ساخت چندین منو داخلی در یک صفحه- پیش نمایش از ساخت منوها
- تعیین اندازه منوها در بهترین حالت نمایشی به صورت خودکار
- پشتیبانی از مرورگرهای معروف اینترنتی
- امکان قرار دادن صدا بر روی منوها
- توانایی قرار دادن افکت های دلخواه بر روی منو در زمان حرکت موس بر روی آن
- ایجاد کد های HTML به صورت خودکار برای طراح تا با کپی آنها در صفحه سایت خود از منوها استفاده کند
- توانایی ساخت منو به صورت افقی و عمودی ( برای بالا و یا کنار وب سایت ها )

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سه شنبه 7 تير 1390برچسب:, :: 22:15 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

مدیریت دانلودهای شبانه و انجام عملیات های زمان بندی خاص با Bidaar 1.45

 

استفاده مفید از زمان و برنامه ریزی برای آن همواره برای کسانی که ارزش واقعی زمان را میدانند مورد توجه خاصی قرار داشته است. بدیهی است برنامه ریزی و استفاده از زمانهای مرده و بلا استفاده مانند زمانهایی که پشت سیستم خود نیستید، همچنین زمان خواب و حتی زمانهایی که در مسافرت هستید و دسترسی به سیستم خود ندارید میتواند مقدار زیادی از آن زمانهای مرده را زنده کند. از این رو نرم افزار بیدار به منظور انجام عملیات خاموش کردن، روشن کردن، راه اندازی مجدد، قفل کردن، خروج کاربر، خاموش کردن نمایشگر، اجرای برنامه و ریبوت کردن مودم ADSL در زمان یا دوره زمانی خاص طراحی شده است.
 یکی از کاربرهای مهم این نرم افزار برای مدیریت دانلود های شبانه و یا انجام عملیات نرم افزاری خاص (بطور مثال انجام آنالیز و محاسبات) در زمانهای تعیین شده می باشد. با نرم افزار فارسی بیدار شما می توانید برنامه ریزی نمایید که سیستمتان در ساعت مقرر روشن شده و مودم ADSL شما را Restart کرده و آن را با اکانت شبانه بالا بیاورد و همچنین عملیات دانلود شما را انجام داده و در نهایت سیستم را در ساعاتی خاص خاموش نماید!
 این نرم افزار دارای محیط کاربری کاربر پسند و کاملا فارسی (تاریخ شمسی) می باشد، حافظه بسیار کمی را اشغال کرده و میتواند بطور قابل حمل (Portable) نیز مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین برای نصب و استفاده از آن نیازی به داشتن سطح دسترسی Admin سیستم نمی باشد.

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 6 تير 1390برچسب:, :: 19:27 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

e-PDF To Text Converter 2.1 تبدیل پی دی اف فارسی به متن

نرم‌افزار e-PDF To Text Converter 2.1 با حجم بسیار كمی دارد تبدیل فایل‌های PDF فارسی به متن ساده را به خوبی انجام می‌دهد. البته از آنجائیکه ناشران فایل های پی دی اف از نرم افزار های مختلفی (با سیستم های کدگذاری مختلف) جهت ساخت فایل پی دی اف استفاده می کنند متن فارسی برخی از فایل های PDF ممکن است توسط این نرم افزار نیز قابل استخراج نباشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار  e-PDF To Text Converter 2.1 :

    * تبدیل پرونده هایPDF به فرمت text با دقت و سرعت بالا
    * امکان تبدیل گروهی چند فایل PDF به فایل متنی
    * پشتبانی از خصوصیات PDF1.6
    * حفظ طرح بندی صفحات
    * احتیاج به نرم افزار Acrobat Reader نخواهید داشت
    * پشتیبانی از تمامی ویندوزها  95/98/ME/NT/2000/XP/2003
    * پشتیبانی از استخراج متن از فایل PDF رمزگذاری شده و پرونده های دارای رمز
    * استخراج لایه های متنی مخفی از فایل PDF به فایل متنی
    * امکان drag & drop کردن فایل ها
    * هم تراز کردن ستون های متنی در جداول
    * پشتیبانی از لایه های "Original layout" و "Reading order"
    * امکان تبدیل کامل یک پرونده و یا صفحات خاصی از آن
    * پشتیبانی سه سیستم های کد گذاری متن: UTF 8، LATIN1 وASCII

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


یک شنبه 4 تير 1390برچسب:, :: 17:26 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

قفل گذاری روی فولدرهاFolder Guard 8.4.0.1401

با نرم افزار Folder Guard 8.4.0.1401 می توانید بر روی فایلها و پوشه های خود قفل گذاشته و بر آنها کنترل کامل داشته باشید. شما میتوانید فایلها و پوشه های خود را را در محیط ویندوز مخفی، فقط خواندنی، یا غیر قابل دسترس قرار دهید و با پسورد گذاری از آنها محافظت نمایید. همچنین شما میتوانید کنترل کامل بر روی تمامی برنامه های ویندوز مانند کنترل پنل، استارت منو، سرچ ویندوز، RUN، مخفی سازی درایوها و همچنین غیر قابل دسترس کردن floppy, CD-ROM و… داشته باشید. علاوه بر این موارد قادر خواهید بود گزینه های Run ،Search ،Log Off ،Taskbar ،Internet Options ،Task Manager را نیز غیر فعال نمایید تا دیگران امکان دسترسی به آنها را نداشته باشند.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Folder Guard 8.4.0.1401 :
- پسورد گذاری برروی فایلها و فولدرها
- محیطی کاربر پسند و جذاب
- قابلیت فقط خواندنی کردن فایل ها و فولدرها
- قابلیت پنهان سازی فایل ها و فولدرها
- امکان محدود کردن درایوهای CD ، DVD ، USB ، floppy
- خالی کردن ظاهری محتوای یک فولدر
- رمز گذاری فایلها و فولدر ها با امنیت بالا
- اننتخاب رمز عبور برای وارد شدن به برنامه
- خصوصی سازی ویندوز و امنیت فایلها
- پنهان کردن درایوها به صورت های مختلف
- پشتیبانی از ویندوز ۶۴ بیتی، پشتیبانی از NTFS, FAT32, FAT

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, :: 22:48 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

Resco Photo Manager Pro 7.11 مدیریت تصاویر در پاکت پی سی

اگر به دنبال نرم افزاری برای مدیریت حرفه ای تصاویر در پاکت پی سی خود می گردید ، بدون شک Resco Photo Explorer  بهترین گزینه خواهد بود . از این فتومنیجر می توانید برای مشاهده تصاویر ، انجام برخی تغییرات و نیز آپلود آنها به شبکه های اجتماعی استفاده نمایید .

در ادامه به معرفی برخی از امکانات این برنامه فوق العاده می پردازیم :

- قابلیت مشاهده و ویرایش فرمت های JPG ، PNG ، GIF ، TIFF ، BMP ، CFX ، PSD ، PCX ، RAB ، PGM ، PPM ، RAW ، CRW ، CR2 ، RAF ، MRW ، NEF ، ORF ، PEF

- کاملاً انگشت دوست و بدون نیاز به Stylus

- قابلیت زوم Pinch to Zoom برای گوشی های با صفحه خازنی

- قابلیت استفاده از شتاب سنج برای چرخش خودکار صفحه

- قابلیت تبدیل فرمت های تصویر

- قابلیت نمایش عکس ها به صورت اسلاید شو

- ارسال فایل به سایت های اجتماعی Facebook ، Twitter ، Flickr ، Picasa

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, :: 22:45 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

فارسی ساز گوشی A1200 موتورولا

 

فارسی ساز گوشی موتورولا A1200 هم عرضه شد. این فارسی ساز دارای مشکل خواندن از چپ به راست است که با آخرین فریم ویر موجود این مشکل نیز حل خواهد شد.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, :: 22:21 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

cleanRAM v2.3 – پاکسازی رم و افزایش سرعت پاکت پی سی

اگر شما هم از کاربران ویندوزموبایل  هستید حتماً تا کنون متوجه شده اید پس از گذشت مدتی از روشن بودن پاکت پی سی و به مرور زمان با اجرا و بستن برنامه های مختلف سرعت دستگاه به اندازه ملموسی پایین می آید. اما دلیل آن چیست؟
دلیل آن این است که حتی پس از بستن برنامه ها  رم کاملاً خالی نشده و همین عامل باعث پایین آمدن سرعت دستگاه می شود. cleanRAM توانایی پاکسازی کامل فضای رم و افزایش سرعت پاکت پی سی بدون ریست کردن دستگاه را داراست.نکته حائز اهمیت این است که این برنامه به عنوان بهترین برنامه رایگان پاکت پی سی در سال ۲۰۰۹ انتخاب شده است.

از ویژگی های بارز این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

- اجرای اتوماتیک در زمان تعیین شده

- دارای سه درجه پاکسازی

- پشتیبانی از محیط های کاربری HTC Sense ، WAD ، Infinity …

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, :: 21:6 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

HippoEDIT v1.49.818 ویرایشگر حرفه ای کدهای مختلف

 

اگر کار شما برنامه نویسی است و یا گاهی اوقات مجبورید برخی از کدها را تغییر داده و یا جابه جا کنید ، در اختیار داشتن یک نرم افزار ویرایشگر کد نظیر HippoEDIT می تواند کمک بسیاری به شما کند . با استفاده از این نرم افزار حرفه ای اما کم حجم می توانید به سادگی زبان های برنامه نویسی محبوبی نظیر PHP, HTML, Perl, Java, Pascal, C/C++, XML, XSLT و بسیاری دیگر را در محیط کاربرپسندش ویرایش کرده و یا بنویسید . با قابلیت مولتی تب می توانید چندین ویرایشگر کد مختلف را در یک پنجره – نظیر مروگرهای نوین که امکان باز کردن چندین سایت در یک پنجره را می دهند – باز کرده و اقدام به انجام کارهای خود نمایید . به منظور آسان سازی کار کاربرها ، طراحان HippoEDIT بیش از ۳۰۰ کلید ترکیبی میانبر در نظر گرفته اند تا بتوانید به کار خود سرعت بخشیده و در زمانتان صرفه جویی کنید . همچنین این برنامه با در اختیار داشتن یک دیکشنری کامل syntax امکان پر کردن خودکار بسیاری از کدها را تنها با وارد کردن چند حرف اولیه در اختیارتان می گذارند و این یکی دیگر از دلایلی است که شما را در استفاده از HippoEDIT ترغیب می کند .

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:, :: 22:41 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

دانلود VaySoft Video to EXE Converter v5.52 نرم افزار تبدیل فایل ویدیویی به فایل EXE

 

اگر مایل هستید تا فایل های ویدیویی خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید یا داده های ویدیویی شرکتتان را برای مشتریان نمایش دهید بهترین روش برای اطمینان از این که هرکسی می تواند فایل های ویدیویی را ببیند تبدیل آن ها به فایل های EXE است. VaySoft Video to EXE Converter برنامه ای است که فایل های ویدیویی را به فایل های خود راه انداز EXE  تبدیل می کند، فایل های EXE می توانند در هر کامپیوتری کپی شده و در ویندوزهای 2000, XP, 2003 Server ,Vista, Win 7 بدون هیچ برنامه دیگری نصب شوند. همچنین اگر شما تلاش می کنید تا از کپی رایت محصولات ویدیویی خود محافظت کنید، VaySoft Video to EXE Converter شما را در این زمینه یاری خواهد کرد. VaySoft Video to EXE Converter در تولید و شخصی سازی فایل های خروجی exe به شما کمک خواهد کرد. به عنوان مثال می توانید تصاویر آیکون خاصی را برای فایل exe در خروجی قرار دهید و همچنین تصاویرتان را برای قرارگیری در قبل و یا بعد از پخش یک ویدیو پیکربندی کنید. این برنامه از تصاویر با فرمت های JPG, BMP ,EMF و فایل های PNG و GIF پشتیبانی می کند بنابراین شما می توانید  اینترفیس خوش آمد گویی متحرک و یا بی قاعده ای را ایجاد کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 20:9 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

یکپارچه سازی سریع و آسان هارد دیسک با Smashing Defrag 4.5

Smashing Defragیک نرم افزار کم حجم و قدرتمند در ضمینه بهینه سازی و یک پارچه سازی اطلاعات درون هارد دیسک ها می باشد. این نرم افزار با روش های خاص سرعت یک پارچه سازی اطلاعات را بالا برده و باعث افزایش سرعت و کارایی هارد دیسک شما خواهد شد. امیدواریم استفاده لازم را ببرید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 19:58 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

 Visual Effects افکت های بصری هستند که در درون ویندوز XP به طور پیش فرض گنجانده شده اند و شامل افکت های منوها ، سایه موس ، سبک های بصری موجود بر روی دکمه ها و سایه های آیکون ها می باشد. این افکت ها با این که کم هستند اما ممکن است بر روی سیستم های قدیمی به خوبی اجرا نشوند و علاوه بر آن از سرعت پردازش اطلاعات ویندوز بکاهند. پس در صورتی که چندان به زیبایی ویندوز خود اهمیت نمیدهید و سرعت ویندوز برای شما مهم تر است از این ترفند استفاده کنید.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



ادامه مطلب ...


شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 19:57 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

در این ترفند شما میتوانستید فایل ها و فولدرهای خود را بدون نام بر روی هارد ذخیره کنید، اما به وسیله وارد نمودن یک کاراکتر نامرئی! اما هم اکنون ما قصد داریم ترفندی را به شما معرفی کنیم که توسط آن میتوانید فایل های خود به شکل واقعی و بدون وارد نمودن کاراکتر خاصی بدون نام کنید.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



ادامه مطلب ...


شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 19:55 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

آیا تاکنون فکر کرده‌اید که می‌توان با استفاده از صفحه دسکتاپ، دوستان خود را سرکار بگذارید و با آنها شوخی کنید؟! در این ترفند قصد داریم به معرفی یک ترفند جالب و بامزه بپردازیم که در محیط‌هایی نظیر کافی‌نت و یا کامپیوترهای تحت شبکه دانشگاه می‌توانید با آن سرگرم شوید.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



ادامه مطلب ...


شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 19:53 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

هم اکنون قصد داریم به معرفی یک ترفند جالب بپردازیم! ممکن است تاکنون راه‏های گوناگون نرم‏افزاری برای از کار انداختن ماوس و قفل آن شنیده باشید. به طوری‏ که ماوس با وجود اتصال به کامپیوتر، عمل نکرده و نشان‏گر آن در محیط ویندوز کار نکند. در این ترفند برای از کار انداختن ماوس از یک روش غیر نرم‏افزاری و تا حدودی عجیب بهره خواهیم برد و به نوعی سر موش کامپیوترتان را خواهیم برید! از این ترفند می‏توانید برای شوخی با دوستانتان استفاده کنید.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



ادامه مطلب ...


شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 19:52 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

در صورتی که با برنامه‏های مجموعه نرم‏افزاری آفیس 2007، نظیر Word یا Excel کار کرده باشید، حتماً می‏دانید این برنامه‏ها در ظاهر جدید خود، دارای یک قالب آبی رنگ شفاف هستند. اما آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‏اید که جهت تنوع می‏توان رنگ این قالب را از آبی به رنگی دیگر تغییر داد؟ در این ترفند قصد داریم نحوه تغییر رنگ قالب نرم‏افزارهای آفیس 2007 به رنگ مشکی یا نقره‏ای زیبایی را بیان نماییم.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



ادامه مطلب ...


سلام
پرینتر یا چاپگر، یکی از قطعات جانبی کامپیوتر است که امروزه اهمیت خاصی پیدا کرده است و وجودش برای هر کاربر به یک التزام تبدیل شده است. در بازار نیز پرینترهای مختلفی با مدل‌ها و قابلیت‌های مختلف وجود دارد. اما در صورتی که پرینتر با هر نوع و خاصیتی دارید بایستی نحوه استفاده بهینه از آن را نیز بدانید. هم‌اکنون قصد داریم تا چهار ترفند کاربردی و آسان پیرامون چاپ بهینه با پرینتر را برای شما مطرح کنیم.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



ادامه مطلب ...


شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 19:46 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

System Restoreابزاری است که شرکت مایکروسافت با عرضه ویندوز ME در سال 2000، آن را رونمایی کرد. ابزار و قابلیتی خوب که در نسل‏های بعدی ویندوز نیز تکرار شده و پیشرفته‏تر نیز شد. با استفاده از System Restore می‏توان ویندوزی را که به دلیل خاصی دچار مشکل و ایراد شده است را به همان حالت خوب گذشته بازگردانی کرد. این ابزار در حقیقت تنظیمات صحیح ویندوز را به خاطر می‏سپارد و آن را در محلی در هارددیسک برای مواقع اضطراری ذخیره می‏نماید. در ویندوز 7 -ویندوز جدید مایکروسافت- نیز شاهد حضور System Restore با مقداری تغییرات هستیم. هسته اصلی System Restore همانی است که در ویندوز XP وجود داشت، اما ساخت یک نقطه بازگردانی (Restore Point) تا حدودی متفاوت از پیش شده است. نقطه بازگردانی زمانی است که ویندوز شما خوب کار می‏کند و شما یک نقطه بازگردانی یا Restore Point می‏سازید که در زمان خرابی ویندوز از آن استفاده کنید. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه ساخت یک نقطه بازگردانی در ویندوز 7 بپردازیم.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



ادامه مطلب ...


سلام

مدتی پیش در سایت ترفندی با عنوان انجام عملیات دیگر در هنگام نصب ویندوز منتشر شد. در این ترفند نحوه انجام سایر عملیات نظیر مشاهده شماره سریال ویندوز به هنگام نصب ویندوز بازگو شده بود. حال در این ترفند به معرفی روش نصب درایور‌ها و برنامه‌ها در هنگام نصب ویندوز به طور اختصاصی می‌پردازیم.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



ادامه مطلب ...


شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 19:44 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

طبعأ شما نیز تاکنون نام ویندوز 7 -ویندوز جدید مایکروسافت- را شنیده‏اید. ویندوز 7، که در حال حاضر در نسخه آزمایشی خود به سر می‏برد برای کلیه کاربران قابل دانلود است و کاربران زیادی نیز تاکنون آن را نصب نموده‏اند. اگر شما نیز این ویندوز را نصب کرده و استفاده کرده باشید حتمأ می‏دانید حساب کاربری Administrator یا مدیر، به دلایل امنیتی در آن به شکل پیش‏فرض، فعال نیست و امکان ورود با Administrator وجود ندارد. در این ترفند به معرفی نحوه فعال‏سازی اکانت Administrator در ویندوز 7 می‏پردازیم.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



ادامه مطلب ...


شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 19:43 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

هارددیسک های دارای تکنولوژی SATA به دلیل سرعت بالا و ظرافت خود، روز‏به‏روز در حال گسترش هستند. ویندوز ویستا نیز به طور پیش‏فرض از هارددیسک‏های SATA پشتیبانی می‏کند. قابلیتی در ویستا نهفته است که باعث افزایش سرعت بیش‏از‏پیش این نوع هارددیسک‏ها می‏شود. اما به طور پیش‏فرض این قابلیت در ویندوز ویستا غیرفعال است. در این ترفند قصد داریم نحوه فعال‏سازی این قابلیت و در نتیجه افزایش سرعت هارددیسک‏های SATA را در ویندوز ویستا برای شما بازگو نماییم.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



ادامه مطلب ...


سلام

نرم افزار Internet Download Manager را می‏توان یکی از قدرتمندترین و محبوب‏ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود دانست. IDM توانمندی‏ها و قابلیت‏های متنوعی دارد، اما یکی از قابلیت‏هایی که اکثر کاربران از آن بی‏خبرند و از آن استفاده نمی‏کنند امکان ویروس‏یابی اتوماتیک فایل‏ها پس از دانلود توسط آنتی‏ویروس نصب شده بر روی ویندوز است. به این صورت که با فعال‏سازی این قابلیت، در صورتی که بر روی ویندوز خود آنتی‏ویروس نصب کرده باشید، فایل‏هایی که توسط IDM دانلود می‏شوند بلافاصله پس از دانلود به طور خودکار توسط آنتی‏ویروس مربوطه چک می‏شوند تا مبادا ویروسی باشند. این ترفند تا حد زیادی، امنیت سیستم شما را در اینترنت بهبود می‏بخشد.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



ادامه مطلب ...


شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 19:38 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

یا تاکنون پیش آمده است که بخواهید به تاریخ و زمان دقیق آخرین باری که کامپیوتر Shutdown شده است پی ببرید؟ در این ترفند قصد داریم نحوه پی بردن به این موضوع را از طریق 3 راه مختلف در ویندوزهای XP و ویستا بررسی نماییم.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



ادامه مطلب ...


شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 19:36 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

قصد داریم تا هم اکنون یک ترفند بسیار هیجان انگیز را به شما معرفی کنیم! با بهره گیری از این ترفند شما میتوانید به شکل مخفیانه ، دوربین های مداربسته نصب شده بر مکانهای امنیتی و سری را مشاهده کنید. مکانهایی اعم از نیروگاههای اروپایی ، آمریکایی و آسیایی ، کارخانه های خارجی ، شرکتهای پتروشیمی خارجی و .... .جالب اینکه این عمل مخفیانه از طریق جستجوگر معروف گوگل فراهم شده است. همچنین امکان مشاهده لحظه به لحظه بشکل عکس و همین طور با تغییر زاویه و بزرگنمایی نیز وجود دارد.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



ادامه مطلب ...


شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 19:35 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

خیلی اوقات پیش می آید که کامپیوتر شما دچار ویروسی می شود که امکان اسکن و تشخیص آن توسط آنتی ویروس وجود ندارد و یا آنکه ویروس با تشخیص نصب بودن آنتی ویروس بروی سیستمتان عملکرد آن را دچار اختلال می کند و مانع از این می شود که شما بتوانید از آنتی ویروس خود برای اسکن کامپیوتر استفاده کنید. در این شرایط چه باید کرد؟ آیا راهی وجود دارد که بتوان در این شرایط کامپیوتر را خودمان اسکن کنیم و مشکل به وجود آمده در آنتی ویروس را برطرف کرد؟ پاسخ تمامی این سوالات مثبت است! در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی ابتکاری و در عین حال کاربردی بپردازیم که با استفاده از آن میتوانید کامپیوتر خود را شخصأ اسکن کنید و ویروس موجود را پاک کنید ، بدون بهره گیری از هیچ نوع آنتی ویروسی!

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 19:35 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

یکی از مواردی که در حوزه امنیت شبکه و اینترنت بسیاری از کاربران حتی کاربران حرفه ای را نیز بسیار تهدید میکند فعالیت های اینترنتی ناخواسته ای است که در محیط ویندوز انجام میگیرد. این فعالیت ها ممکن است چه از طریق نرم افزارهای مختلف نصب شده و چه از طریق بدافزارهایی (Malware) که ممکن است بر روی سیستم شما در حال اجرا باشد و به طور مخفیانه جاسوسی سیستم را بکند صورت بگیرد. به عبارتی دیگر، ممکن است به این موضوع دقت کرده باشید که در هنگام اتصال به اینترنت ، اگر هیچ فعالیتی نظیر باز کردن صفجه وب توسط مرورگر انجام ندهید ، در پنجره Status مربوط به کانکشن اینترنت شما و در قسمت Activity مقدار Send و Receive باز هم تغییر خواهد کرد. این بدین معناست که پس از اتصال شما به اینترنت همواره در پشت پرده ارتباطات پنهانی در میان ویندوز و اینترنت برقرار است. این ارتباطات مخفی میتواند گاهی انقدر مضر باشد که باعث اشغال زیادی از پهنای باند اینترنت شما گردد. هم اکنون قصد داریم ترفندی را بازگو کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید کلیه ارتباطات جاری انجام شده میان ویندوز و اینترنت توسط نرم افزارهای نصب شده را به شکل ریز شده و دقیق مشاهده کنید و در صورت لزوم اقدام به موقعی در جهت حل آن صورت دهید.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سلام

حتمأ شما نیز با Firewall یا دیوار آتشین موجود در ویندوز XP و ویستا آشنایی دارید. وظیفه اصلی این Firewall در درجه اول تأمین امنیت سیستم شما در برابر حملات خارجی به ویندوز است. اما این قابلیت همواره تأثیر مثبت ندارد و گاهی لازم میشود که آن را غیرفعال نماییم. جهت فعال سازی و غیرفعال سازی دیوار آتشین در ویندوز بایستی ابتدا به Control Panel و سپس Windows Firewall رفته و آن را فعال کنیم که این راه تا حدودی طولانی است. هم اکنون قصد داریم روشی میانبر از طریق ساخت Shortcut در ویندوز جهت فعال و غیرفعال نمودن Firewall برای شما بازگو کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید تنها با یک دوبار کلیک بر روی آیکون مربوطه بر روی دسکتاپ دیوار آتشین را فعال نمایید و یا بلعکس.

ادامه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


جمعه 27 خرداد 1390برچسب:, :: 21:9 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

WinMend Registry Cleaner 1.6.1 بهینه سازی رجیستری

 

WinMend Registry Cleaner 1.6.1 پاک سازی رجیستری با قدرتی باور نکردنی و بهینه سازی نرم افزارهای نصب شده بر روی ویندوز از جمله کارآیی های WinMend Registry Cleaner می باشد. کارکرد اصلی این نرم افزار تمیز کننده رجیستری ، بهینه سازی رجیستری ،پشتیبان گیری و زمان بندی رجیستری می باشد. WinMend Registry Cleaner با داشتن محیطی امن و مطمئن به شما امکان می دهد تا تمامی داده های خود که در رجیستری ویندوز ثبت شده اند را تجزیه و تحلیل کنید و در آخر هر کدام از آنها که به ویندوز خسارت وارد می کنند حذف کنید. این نرم افزار با دارا بودن موتوری قدرتمند در عرض چند دقیقه کلیه داده ها را بررسی کرده و برای حذف داده های مخرب به شما هشدار می دهد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار WinMend Registry Cleaner 1.6.1 :

    * اسکن سریع سیستم
    * بهینه سازی و پاکسازی رجیستری
    * افزایش سرعت سیستم پس از بهینه سازی
    * آزادتر شدن هارددیسک ، پردازنده اصلی و حافظه رم پس از پاکسازی
    * انجام بسیاری از کارها به صورت خودکار
    * سهولت در استفاده از نرم افزار
    * حجم بسیار مناسب و واسط کاربری جذاب
    * سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7



ادامه مطلب ...


جمعه 27 خرداد 1390برچسب:, :: 1:46 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

 

عکس های خود را توسط Caricature Photo To Cartoon v3.0.3283.37176 به تصاویر کارتونی تبدیل کنید


امروزه کاربران قادرند تا نیازهای مختلف کامپیوتری خود را با استفاده از نرم افزارهایی که به صورت آماده بسیاری از توانایی ها را در اختیار کاربران قرار میدهند را برآورده سازند. بسیاری از نرم افزارها در زمینه های مختلفی همانند طراحی وب و یا ویرایش تصاویر ، ابزارهایی را در اختیار کاربران خود می گذارند که نیازهای مورد نیاز آن ها را در زمینه لازمه برآورده می سازد. بیشتر نرم افزارهایی که به این شکل مورد استفاده کاربران قرار میگیرد در زمینه هایی می باشد که نرم افزارهای تخصصی آن ها دارای ابزارهایی می باشد که کارکرد با این ابزارها نیاز به داشتن تخصص خاص می باشد. از جمله این برنامه ها می توان به نرم افزارهای ویرایش عکس اشاره نمود.در این مطلب نرم افزاری را مرتبط با این موضوع به شما معرفی می کنیم. بسیاری از کاربران هر روزه در سیستم های خود عکس های جدیدی از خود و یا محیط اطراف خود را ذخیره سازی می نمایند که در بسیاری از مواقع نیز با استفاده از نرم افزارهای ویرایش و طراحی عکس همانند فتوشاپ اقدام به ایجاد تغییراتی بر روی این تصاویر می کنند. یکی از افکت هایی که مورد توجه بسیاری از کاربران و طراحان گرافیکی می باشند افکت کارتونی بر روی تصاویر است. در نرم افزارهای حرفه ای همانند فتوشاپ کاربران قادرند تا با ایجاد لایه های مختلف و متعدد بر روی یک تصویر و استفاده از افکت های لایه ای یک تصویر واقعی را به یک تصویر کارتونی تبدیل نمایند که این روش برای کاربران مبتدی بسیار مشکل است. Caricature Photo To Cartoon نام نرم افزاری قدرتمند می باشد که به کمک آن کاربران می توانند یک تصویر واقعی را با چند کلیک به یک تصویر کارتونی حرفه ای تبدیل نمایند. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از چند کلیک تصویر مورد نظر خود را به یک  تصویر کارتونی تبدیل نمایید. این نرم افزار محصولی از شرکت  Caricature Software می باشد.

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:, :: 18:24 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

 

بازیابی فایل ها با نرم افزار Aidfile Recovery Software v3.3.2.0

Aidfile Recovery Software ابزاری قدرتمند در زمینه بازیابی فایل های حذف شده است. نرم افزاری که با حجم مناسب و سرعت بالا هم در اسکن و هم در بازیابی فایل های حجیم کمک بسیار می تواند به کاربران در بازگرداندن فایل های پاک شده کند. این نرم افزار درایوهای پاک شده ، فرمت شده ، خراب شده و پارتیشن هایی که تغییر یافته اند را به حالت قبل باز خواهد گرداند ؛ البته درصد بازگردانی اطلاعات به شرایط مختلفی بستگی دارد که این ابزار هم مانند نرم افزارهای مشابه می تواند درصد مشخصی از اطلاعات را برگرداند.
سیستم فایل های FAT ، NTFS و EXFAT در این ابزار پشتیبانی می شوند و کاربر می تواند حافظه های مختلفی که با این نوع سیستم فایل های پیکربندی شده اند را بازیابی اطلاعاتی نماید. کار کردن با Aidfile Recovery Software به سبب واسط کاربری ساده اما جذاب و منوهایی که به شکل خاصی طراحی شده اند فوق العاده ساده خواهد بود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Aidfile Recovery Software v3.3.2.0:
- بازیابی فایل های پاک شده به هر دلیلی
- بازیابی اطلاعات درایوهای فرمت شده حتی پس از نصب دوباره ویندوز
- برگرداندن اطلاعات پس از تغییر پارتیشن ها
- سازگاری و هماهنگی با سه سیستم فایل FAT ، NTFS و EXFAT
- سازگاری با فرمت های مختلف در زمینه های گوناگون برای بازیابی
- هماهنگی کامل با انواع هارددیسک ها ، حافظه های فلش ، فلاپی دیسک ها و ...
- نهایت کارآیی در بازیابی فایل ها
- وجود 4 حالت مختلف در بازیابی فایل ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:, :: 13:40 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

حذف ویروس اتوران با نرم افزار کم حجم NoAutorun 1.1.2.25

NoAutorun نرم افزاری فوق العاده کاربردی و بسیار کم حجم بوده که می تواند امنیت سیستم شما را در برابر ویروس های اتوران تامین نماید. این نرم افزار کوچک که نیازی به نصب شدن هم ندارد توانایی پاک سازی و حذف کامل این ویروس ها را نیز دارا می باشد. امیدواریم مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, :: 19:21 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

 

DVDFab Passkey 8.0.3.0 Final شکستن قفل دی وی دی

DVDFab Passkey 8.0.3.0 Final نرم افزاری که بر پایه سیستم عامل ویندوز ساخته شده و مانند یک درایور نصب میشود که به وسیله آن میتوانید تقریبا تمامی قفل های نرم افزاری را از روی دیسک های محافظت شده بردارید و انواع قفل هایی که جهت جلوگیری از کپی برداری میباشد را بشکنید.
این برنامه همچنین به شما امکان میدهد که فیلم های دی وی دی را نیز بدون هیچگونه محدودیتی به راحتی تماشا نمایید. این نرم افزار همچنین با اتصال به سرور خود از طریق اینترنت میتواند کد ها و اسکریپت های جدید جهت شکستن قفل های جدید را از سرور اصلی دانلود کرده و دیتابیس خود را آپدیت نمایید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, :: 20:51 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

ساخت والپیپرهای متحرک دسکتاپ Animated Wallpaper Maker


 

Animated Wallpaper Maker نرم افزاری برای ساخت تصاویر پس زمینه متحرک برای دسکتاپ می باشد. فقط کافیست که عکس ها و تصاویرتان را به برنامه اضافه کرده و با چند کلیک والپیپر زیبای مورد علاقه خودتان را بسازید. نرم افزار Animated Wallpaper Maker افکت های زیبایی نظیر چکیدن قطره آب ، سایه در آب ، آتش و … را در اختیار شما قرار می دهد تا به تصاویرتان اضافه نمایید و زیبایی آنها را دو چندان کنید.

برخی از قابلیت های Animated Wallpaper Maker 2.5.6:
- نیاز نداشتن به قطعات سخت افزاری بالا
- دارای افکت های فوق العاده زیبا برای ساخت والپیپرهای متحرک
- استفاده از تصاویر بدون کاهش کیفیت
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز
- محیط کاربر پسند و استفاده آسان

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, :: 14:49 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

تغییر آیکون پوشه ها با Teorex FolderIco 1.0

Teorex FolderIco نرم افزاری جالب و مفید می باشد که به وسیله آن قادرید آیکون پوشه های ویندوز را به آسانی و در کمترین زمان تغییر دهید. همچنین می توانید رنگ بندی پوشه های ویندوز را تغییر نمایید. امیدواریم از این نرم افزار نهایت استفاده را ببرید.

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, :: 14:24 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

مدیریت و نگه داری رمزهای عبور با Passport 1.2

Passportیک نرم افزار کم حجم، رایگان و بسیار کاربردی می باشد که توسط آن قادرید رمزهای عبور خود را مدیریت کنید و دیگر رمزهای خود را فراموش نکنید. کار با این نرم افزار بسیار ساده و راحت بوده و دارای محیط مناسبی می باشد. امیدواریم استفاده ببرید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 21 خرداد 1390برچسب:, :: 18:11 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

قدرتمند ترين برنامه فشرده ساز جهان WinRAR v4.01 (x86) Final

 

در این که بهترین فشرده ساز موجود Winrar نام دارد شکی نیست. نرم افزاری که حاصل دسترنج لابراتورهای شرکت RAR می باشد. ابزاری بسیار کامل که از نرم افزار هایی است که بعد از هربار نصب ویندوز شاید 99 درصد کاربران اقدام به نصب آن می نمایند. این که چرا Winrar این همه در میان کاربران محبوب شده است دلایل عمده ای دارد. سرعت بسیار بالا در انجام کارها و پشتیبانی کامل از تقریبا تمامی فرمت ها از دلایلی است که باعث موفقیت این نرم افزار شده است. فرمت هایی که Winrar مورد پشتیبانی قرار می دهد شامل : RAR و ZIP files,  7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Zو بسیاری دیگر. مطمئنا فرمت هایی که یک کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز انتظار دارد در Winrar پیدا خواهد نمود. اما قابلیت های دیگر این نرم افزار پسورد گذاری برروی فایل ها ، سادگی کار با نرم افزار ، پوسته های متعدد و بسیار زیبا ، پشتیبان گیری خودکار و ... همگی است و حالا پس از مدتی نسبتا طولانی نسخه نهایی این نرم افزار یعنی Winrar بالاخره از سوی لابراتوار ها منتشر گردید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinRAR v4.01 (x86) Final:
- سادگی کار با نرم افزار
- سرعت در انجام کار ها
- حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های بسیار زیاد
- پوسته های متعدد و بسیار زیبا در اندازه های متفاوت
- پشتیبانی از بالغ بر 15 فرمت
- پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان شیرین فارسی
- پسورد گذاری روی فایل ها
- ساخت فایل های فشرده با فرمت EXE
- تبدیل فرمت ها به یکدیگر
- قابلیت تعمیر فایل ها
- قابلیت اسکن کردن با آنتی ویروس به منظور کشف فایل های مخرب
- Wizard برای آسان تر شدن کار ساخت فایل های فشرده و همچنین Extract کردن آن ها
- استفاده از جدیدترین متدها برای کاهش دادن حجم و کیفیت در انجام فشرده سازی
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

Pc Se7en
درباره وبلاگ

سلام به همه کسانی که لطف دارند و به وبلاگ خودشان سر می زنند زیاد وقتتان را نمی گیرم اما باید به چند نکته اشاره کنم: 1- برای دانلود نرم افزار ها حتما باید عضو وبلاگ باشد. 2- این وبلاگ همان طور که می بینید هدفش کسب درآمد از طریق تبلیغات نیست ، پس با نظر دادنتان ما ار در این راه حمایت کنید. 3- این وبلاگ شامل چندین صفحه است خواهش می کنم از کل صفحات دیدن فرمایید. 4- در نظر سنجی شر کت کنید. با تشکر از همه ی دوستان عزیزم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود نرم افزار و آدرس pcseven.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 26613
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1