سلام
 
پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, :: 1:46 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

خیلی وقته به این وبلاگ سر نزدم فکر می کردم هیچ کس نمیاد

اما وقتی اومدم دیدم تعداد عضو هام بالا رفته، تاریخ عضو ها رو که دیدم تعجب کردم ، آخریش واسه دیروزه

بعد کامنت ها رو دیدم......

اگر محتوای این وبلاگ خوبه یه کامنت بذارید تا دوباره دل گرم بشم و شروع کنم آپدیت کردم

یا علی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



Pc Se7en
درباره وبلاگ

سلام به همه کسانی که لطف دارند و به وبلاگ خودشان سر می زنند زیاد وقتتان را نمی گیرم اما باید به چند نکته اشاره کنم: 1- برای دانلود نرم افزار ها حتما باید عضو وبلاگ باشد. 2- این وبلاگ همان طور که می بینید هدفش کسب درآمد از طریق تبلیغات نیست ، پس با نظر دادنتان ما ار در این راه حمایت کنید. 3- این وبلاگ شامل چندین صفحه است خواهش می کنم از کل صفحات دیدن فرمایید. 4- در نظر سنجی شر کت کنید. با تشکر از همه ی دوستان عزیزم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود نرم افزار و آدرس pcseven.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 193
بازدید کل : 26620
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1